Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja podjetja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi in smernicami za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije. 

S spletno trgovino bellabu.si (v nadaljevanju jo imenujemo kar '''spletna trgovina ali '''Spletna trgovina Modni dodatki'') upravlja KREATIS, Ajda Turk s.p., ponudnik storitev (v nadaljevanju kar ''Ponudnik'').

Kontakt

Vedno se lahko obrnete na nas preko elektronskega naslova: info@bellabu.si. 

Potrebute pomoč pri ponudbi, oddajanju naročil, načinih naročanja in dostavljanja, informacijah o izdelkih, nakupih, promociji, popustih, sponzorskih programih, vračilih izdelkov, reklamacijah?

Ali pa želite samo povprašati, kako smo? :)

Vedno se lahko obrnete na nas preko elektronskega naslova: info@bellabu.si.

Pojmi za nadaljne razumevanje

Spletna trgovina www.bellabu.si je informacijski internetni sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov kupcu. 

Kupec je oseba, ki uporablja ta sistem in je z uporabo tega sistema kupec v spletni trgovini. Z nakupom izdelka uporabnik dejansko postane kupec izdelkov.

Kupec se lahko v spletno trgovino prijavi ali se registrira (povezano s postopkom nakupa izdelkov). Ob prijavi ali registraciji v Spletno trgovino Modni dodatki si kupec sam nastavi svoje uporabniško ime in si določi geslo, s katerima bo dostopal v prihodnje do spletne trgovine modni dodatki. 

Uporabniško ime in geslo kupca nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji si kupec pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Spletne trgovine Modni dodatki, pravice kupca in poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. 

Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna oseba in tudi popolno poslovno sposobna oseba. 

Prijava

V Spletno trgovino Modni dodatki se ni potrebno prijaviti ali se registrirati. Vendar pa - če želite opraviti nakup želenega izdelka, morate vpisati natančne podatke, ko ste na blagajni – ob oddaji naročila – da Ponudnik ve, kam naročene izdelke poslati po pošti. 

Podatki pri zaključku nakupa

Za dokončanje naročila in dostavo potrebuje spletna trgovina naslednje podatke:

- Ime, priimek, naslov, poštna št., kraj (obvezni podatki: podatke zahteva dostavljalec paketov – Pošta Slovenije idr.)

- Telefon (podatek ni obvezen: potreben je za dostavljalca City Express, ki vas predčasno pokliče, da se dogovorita za točno mesto in čas dostave. Na ta način boste prejeli izdelke pravočasno! )

- Elektronska pošta in geslo (obvezen podatek: za dostop do tiskanja računov, do nagrad, kuponov, sponzorskih projektov itd.)

Ugodnosti

Spletna trgovina Modni dodatki nudi veliko ugodnosti za vse obiskovalce in kupce. Vsi obiskovalci, ki se prijavijo v spletno trgovino, imajo možnost dostopa do posebnih ugodnosti, popustov, kuponov ter programa zvestobe Evri zvestobe in sponzorskega programa: Povabi prijateljice in zasluži.

Spletna stran Modni dodatki omogoča tudi, da obiskovalec na račun povabil prijateljic v trgovino pridobi dodatne evre, ki jih lahko uporabi za nakupe v spletni trgovini.

Nagrade

Tako npr. spletna trgovina podarja nagrade pri všečkanju na Facebooku, registraciji v spletno trgovino, naročanju (za vsakih 10 € nakupa podarjamo 1 € pri naslednjem nakupu), če povabite prijatelje in prijateljice v spletno trgovino (nagradimo oba, pri naročilu nad določeno vrednostjo naročila naročimo tudi tega, ki je povabil prijatelja) itd. Za več pa raziskujte sami naprej.

S pridobljenimi evri iz naslova programov zvestobe in sponzorskega programa lahko kupujete v trgovini, teoretično in praktično tudi če niste kupili ničesar v spletni trgovini.

Imate morda s.p.? Elektronski internetni sistem Spletne trgovine Modni dodatki omogoča glede na medsebojni dogovor tudi izplačilo nagrad v € in ne samo pri nakupih v spletni trgovini.

V primeru morebitnih zlorab dobrovoljnih programov spletne trgovine ukrepamo: v primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovljal najmanj sledeče informacije:

- identiteto podjetja (ime podjetja in njen, številka registra)
- kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon, chat-hitri dostop)
- bistvene značilnosti blaga in storitev
- dostopnost in dobavljivost izdelkov iz ponudbe spletne trgovine (vsak izdelek, ki je objavljen za prodajo na spletni strani je dobavljiv v razumnem roku)
- pogoje dostave izdelka ali zaključka storitve (način dostave, kraj dostave, rok dostave)
- vse cene so jasno in nedvoumno določene in razvidno je prikazano vsebovanje ali ne davka in stroškov prevoza,
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene

Spletne cene veljajo za elektronsko naročilo izdelkov preko Spletne trgovine Modni dodatki. Navedene cene so za obiskovalce in kupce v trenutku oddaje in potrditve naročila dokončne in so izražene izključno v evrih in ne vsebujejo DDV, saj nismo davčni zavezanci za DDV.

Označena spletna cena ob posameznem artiklu je cena posameznega artikla v spletni trgovini.

Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Na cene so možni tudi pribitki, odvisno od izbire načina plačila in tudi od dostave (glejte naslednje točke: Načini plačila in Dostava).

Navedene cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Stroški dostave se zaračunajo na blagajni.

Pri nakupu nad 49 € je poštnina brezplačna.

Izdelke fotografiramo ali naročimo slike pri dobavitelju, vseeno pa so slike lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja ali lastnosti izdelka.

Veljavnost ponudbe

Ker spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, le-te veljajo do vsakokratne spremembe cen. Ponudnik se seveda trudi zagotoviti ugodne cene in natančne informacije, a kljub temu je tudi možno, da je informacija o ceni napačna. Lahko se zgodi, da pride do napake pri obdelavi cene v informacijskem sistemu ali pa se cena artikla spremeni med obdelavo naročila. Ponudnik lahko v istem času spreminja cene, ko kupec hkrati izvrši nakup s »staro informacijo« o ceni. Če bi to tega resnično prišlo, bo Ponudnik zagotovil kupcu primerne izdelke za primerno ceno in bo kupca obvestil o napaki in o morebitni novi ceni, kjer ima kupec na voljo, da naročilo spremeni, zavrne v celoti ali v njegovih delih. Naročilo lahko seveda tudi potrdi z novimi cenami, brez da bi moral kupec karkoli plačati ali imeti s tem v zvezi stroške. Kupcu bo s tem omogočen odstop od nakupa in na voljo druga rešitev, ki bo kupcu in Ponudniku v korist in ne v strošek ali duševno ali materialno izgubo.

Kupoprodajna pogodba med obema strankama (Ponudnik in kupec) je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo preko spletne trgovine, emaila, chata, sms-a ali telefona namesto kupca). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči za obe stranki.

Stvarna napaka

Pravice iz naslova stvarne napake po 37c členu ZVPot (Zakon o varstvu potrošnikov), lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu (Ponudniku), priložiti mora kopijo računa, ter pravočasno v pisni obliki obvestiti o napaki in jo natančno opisati. Ponudniku mora omogočiti, da stvar pregleda in preveri resničnost.

Načini plačila

Ponudnik ob dostavi izda tudi račun na trajnem mediju (papir), kjer je razčlenjeno jasno vidno vse stroške (ceno, dostavo itd.), popuste, kupone in morebitne davke. Kupec plača naročene izdelke pri dostavi dostavljalcu ali preko predračuna na TRR Ponudnika ali preko izbire PayPal.

Kupec sam pri zaključku postopka naročila (ko je le-ta na Blagajni) izbere način plačila. Vsaka izbira oblike plačila oz. dostave pomeni različno končno ceno.

Pri nakupu nad 49 € je poštnina brezplačna.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dostavi, če kupec ni že plačal naročene izdelke preko PayPal ali po nakazilu na TRR, plača dogovorjeni končni znesek dostavljalcu izdelkov (City Express, GLS, Pošta Slovenije itd.).

Na mestu dobave ter tudi že preko Spletne trgovine Modni dodatki bodo kupcu prenesene informacije glede pravice do odstopa ter pogojev in načinov izvršitve same pravice. Zagotovljene bodo tudi informacije o mestu in načinih, kamor se lahko kupec obrne, če se želi pritožiti ali ima vprašanja glede vračila izdelkov, servisa, garancije in drugih storitev ter pomoči po izvedbi naročila, dostave in plačila.

Ponudnik poljubno izbere dostavljalca naročenih izdelkov, če se s tem ne spremenijo dogovorjeni pogoji in najde tržno in ekonomsko za Ponudnika in kupca najboljšega.

Naročene artikle kupcu dostavimo po poštnem povzetju, ki jih kupec plača ob povzetju, skupaj z naročenimi izdelki. Kolikšni so ti stroški, je kupcu predstavljeno tudi na blagajni v spletni trgovini. Če kupec plača Ponudniku preko nakazila na TRR, kupec ne plača stroškov dostave ob prevzemu artiklov dostavljalcu izdelkov.
Kupec lahko prevzame naročene artikle tudi osebno na sedežu Ponudnika ali na dogovorjenem kraju. V tem primeru kupec ne plača poštnih stroškov (razen če dogovorjeno mesto predstavlja večjo razdaljo in stroške poti in dodatnega časa) in mu jih Ponudnik povrne preko izdanega kupona v isti vrednosti izbranega plačila (po povzetju, bančno nakazilo ali PayPal), ki jih lahko kupec uporabi pri naslednjem naročilu.

Pri nakupu nad 49 € je poštnina brezplačna.

Dobavni rok

Za izdelke iz spletne trgovine, ki so na zalogi, je dobava 1-3 delovnih dni (razen če v primeru izbire dostavljalca izdelkov – Pošte Slovenija – na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje). Za vse izdelke, ki niso na zalogi, kupcu takoj sporočimo in mu ponudimo druge opcije – ali druge artikle ali pa po predhodnem strinjanju s kupcem izdelke naročimo in jih dostavimo, takoj ko pridejo na zalogo k Ponudniku.

Za ostale izdelke tako velja (po Sloveniji) dobavni rok tisti, ki je označen ali na domači strani ali ob izdelku na podstrani izdelkov. Za vse artikle iz spletne trgovine se potrudimo, da jih dostavimo v razumljivem roku.
Ponudnik je po pogodbi dogovorjen za hitro zgoraj omenjeno dostavo s slovenskim dostavljalcem z več kot 20-letno tradicijo.

Postopek nakupa

Na spletni strani je omogočeno:

- prijavljanje v spletno trgovino z izbranim emailom in lastnim ustvarjenim geslom, če se je kupec registriral na strani
- z iskalnikom na vsaki strani je Ponudnik omogočil iskanje vseh izdelkov z vpisom iskalnega pojma
- iskanje izdelkov preko zgornjega menuja in po kategorijah izdelkov ter znotraj tega še po podkategorijah z različnim segmentiranjem iskanja izdelkov
- izbiranje izdelkov za nakup
- z gumbom »V košarico« dodajanje izdelkov v košarico in omogočeno nadaljne kupovanje ali odločitev za pot do blagajne
- dodajanje ali odvzemanje št. artiklov iz košarice in splošno dodajanje poljubnih količin izdelkov v košarico
- pregledovanje izbranih izdelkov, razčlenjeno po ključnih segmentih: slikica izbranega artikla, ref. številka, količina izdelkov, izbiranje načina plačila in dostave
- potrjevanje naročila in povabilo k končni oddaji naročila

Ko je naročilo oddano:

- kupec dobi po emailu avtomatično generirano obvestilo o potrditvi naročila z vsemi podatki naročila in računom v pdf obliki
- Kupec ima možnost, da v roku ene ure prekliče naročilo, in sicer tako, da pošlje e-pošto na info@bellabu.si in navede št. naročila/računa, ki ga preklicuje. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba (račun) o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
- Kupec lahko prekliče naročilo v roku 1 ure, ne pa tudi same vsebine. V tem primeru je potrebno vse stornirati in začeti znova. Kupcu so v njegovem profilu/računu na spletni strani vedno dostopni podatki o statusu in vsebini vseh kupčevih naročil.
- Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca na katerikoli način. V emailu s potrditvijo naročila Ponudnik pouči kupca tudi o morebitnem vračilu izdelkov in kontaktnih informacijah za morebitne primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

Varnost in varstvo otrok

Ponudnik uporablja ustrezna moderna in preverjena tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Za varnost je odgovoren tudi kupec sam, s tem da poskrbi za varnost svojih podatkov, ki jih je predložil na spletni strani (uporabniško ime, gesla, naslovi, drugi podatki, povezani z identifikacijo kupca in plačilnimi sredstvi). Ustrezno temu mora kupec svoj računalnik/tablico/gsm in dostop do interneta (kablovje, omrežje, brezžično omrežje), na katerega Ponunik nima vpliva in zanj ne odgovarja, tudi ustrezno zaščititi. Enako mora kupec svoj računalnik, s katerim dostopa do spletne trgovine, ustrezno programsko in protivirusno zaščititi.

Ponudnik ne sme in ne bo v spletni trgovini sprejemal naročil od mladoletnih oseb oz. od posameznikov, za katere ve ali sumi, da so otroci ali mladoletne osebe in ne bi imeli za to izrecnega dovoljenja svojih staršev ali skrbnikov. V tem primeru, naj si pridobi pisno privoljenje staršev ali pa naj starši/skrbniki namesto svojega otroka, naročajo izdelke. Brez tega Ponudnik ne bo sprejemal nobenih osebnih podatkov, ki se tičejo otrok, in enako ne bo izdajal podatkov, ki so mu jih posredovali otroci, tretjim osebam, razen staršem ali skrbnikom.
Oseba, ki naročuje izdelke v spletni trgovini, se zavezuje, da je polnoletna oseba, kar potrdi tudi na blagajni s klikom na potrditveno okence »Sprejemam pogoje«, ki jih lahko tudi prebere in vidi. Lahko pogoje tudi zavrne, s tem pa izgubi pravico in možnost do nakupa. Vsaka oseba, ki je torej naročila, se je strinjala z vsemi pogoji te spletne trgovine, saj drugače ne bi mogla izdelka naročiti.

Ponudnik v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov, ki bi bile škodljive za otroke.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se s temi pogoji zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika ali kupca te Spletne trgovine Modni dodatki. Ponudnik osebne podatke nujno potrebuje, in jih bo za te namene tudi uporabil, za izvedbo naročila, priprave ponudbe, izstavitve računa, dostave in za dodelitev nagrad, kuponov ali popustov posameznim uporabnikom oz. kupcem ter za potrebe medsebojne komunikacije. Podatki uporabnikov ali kupcev ne bodo predani ali preneseni tretjim osebam v nobenih primerih.

Za varnost je odgovoren tudi kupec sam, s tem da poskrbi za varnost svojih podatkov, ki jih je predložil na spletni strani (uporabniško ime, gesla, naslovi, drugi podatki, povezani z identifikacijo kupca in plačilnimi sredstvi).

Osebni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) (Ur. l. RS, št. 94/2007-UPB1) in zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) (Ur. l. RS, št. 98/2004-UPB 2, 126/2007, 86/2009).

Komunikacija

S kupcem oz. z uporabnikom sme Ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta Ponudnik in uporabnik/kupec je trajno shranjena pri podjetju Kreatis, Ajda Turk s.p., Mleščevo 2d, 1295 Ivančna Gorica oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku omenjenega podjetja.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Ponudniku na email info@bellabu.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev – pod pogojem, da je izdelek, ki ga vrača, v originalni, neodprti embalaži, da na njem ni znakov uporabe, je delujoč in nepoškodovan. Izdelek je potrebno vrniti s priporočeno, zavarovano pošiljko.

Vrnitev kupljenih izdelkov Ponudniku v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu.
Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je neposredni strošek vračila izdelkov Ponudniku, saj Ponudnikov poslovni model ne vključuje maloprodajnih poslovalnic. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in jih zavrnemo. V primeru dostave na naše stroške vam obračunamo stroške vračila po veljavnem ceniku City Express. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, izdelke vrnite v originalni in nepoškodovani embalaži s priloženim računom.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Ponudniku najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe.

Za vrnjene izdelke Ponudnik kupcu plača takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu, ko mu vrne vplačani znesek oz. koriščeni darilni bon, medtem ko se morebitne koriščene promocijske kode, evre zvestobe in druge nagrade kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Ponudnik na osebni oz. TRR račun kupca, ki mu ga mora le-ta sporočiti. Koriščeni darilni bon Ponudnik vrne v obliki dobropisa.

Namesto plačila za vrnjene izdelke po dogovoru Ponudnik izda v isti vrednost kupon s kodo za naslednji nakup podobnega izdelka, v kolikor se kupec strinja, sicer mu vrnemo denar.

Garancija

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Ponudnik sicer nudi 15-dnevno garancijo zadovoljstva za vse izdelke iz spletne trgovine. Pomeni, da lahko kupec vrne naročene izdelke v roku 15-ih dni, če z njim ni zadovoljen. Kupcu vrnemo kupnino v € ali po dogovoru s kupcem v kuponih iste vrednosti ali pa za isto vrednost kupec kupi kakšen drug artikel iz spletne trgovine, brez doplačila, na naše stroške. Kupec pošlje izdelke na naslov Ponudnika na svoje stroške. Pošiljk z odkupnino in pošiljk, na katerih piše, da poštnino plača naslovnik, ne sprejemamo.

Če se izdelek pokvari, izdelek popravimo, zamenjamo ali vrnemo kupnino. V primeru, da tega izdelka več ni na zalogi, si lahko izberete kakšen drug model.

Garancija ne velja za nastale spremembe na izdelku, za okvare, ki nastanejo zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja, mehanskih poškodb ter tudi okvar v primeru višjih sil ali če se izkaže, da je bila elektronika v stiku z vodo. Prav tako ne velja garancija za raztrganine ali izpade kristalčkov iz določenih izdelkov.

Reklamacije, pritožbe in informacije iz naslova izdelkov in storitev

V primeru kakršnihkoli reklamacij, pritožb ali drugih informacij iz naslova izdelkov ali storitev te Spletne trgovine Modni dodatki in podjetja Kreatis, Ajda Turk s.p., nas kontaktirajte po emailu info@bellabu.si ali po telefonu 041 972 941 (klic ali sms) ali na naslov Kreatis, Ajda Turk s.p., Mleščevo 2d, 1295 Ivančna Gorica (kontakt: Tomaž).

Najlažje pa je pustiti sporočilo kar preko spletnega obrazca: tukaj.

Pritožbe, spori, pravo

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Ponudnik je vzpostavil učinkovit sistem obravnavanja pritožb in je določil osebo, s katero se v primeru težav uporabnik ali kupec lahko poveže, in sicer na več načinov: telefon, sms, elektronska pošta, spletni pogovor »chat«, spletni obrazec na strani. Pritožbo lahko uporabnik ali kupec odda na email info@bellabu.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Postopek za oddajo pritožb je na voljo tudi na spletni strani, je enostaven za uporabo in je zaupen.

Ponudnik bo v najkrajšem možnem času, in ne kasneje kot v roku petih delovnih dneh, potrdil, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku ali kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga pravočasno redno obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Ponudnikom in uporabnikom ali kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik ali kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za Splošne pogoje poslovanja na temu spletnemu mestu in za vse spore med Ponudnikom in uporabnikom ali kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Sporočila iz spletne trgovine

V primeru, da se uporabnik registrira na Spletno trgovino Modni dodatki, vpiše svoje podatke (predvsem email) ali izvede nakup preko spletne strani avtomatično prejema reklamna sporočila oz. novice iz spletne strani. Reklamna sporočila so sporočila povezana s spletno trgovino: objava novih artiklov, novih popustov, znižanjih cen, akcijske in promocijske objave z namenom obveščanja potencialnih kupcev s strani Ponudnika.
Prejemanje teh sporočil pa lahko vedno prekličete.

Ob standardnih sporočilih občasno Ponudnik preko spletnega sistema avtomatično pošilja sporočila na email za morebitne nagrade iz naslova Povabil prijateljic ali evre zvestobe o stanju evrov na svojem profilu, ki jih kupec lahko na blagajni vnovči in spremeni v popust iste vrednosti.

Reklamna sporočila bodo jasno označena, da so reklamna sporočila, razviden bo pošiljatelj (Spletne trgovina), označene bodo tudi različne akcije, promocije ali tržne tehnike (predmet emaila, sporočilo emaila, glava/noga emaila) ter omogočeno bo tudi odjavljanje uporabniku od reklamnih sporočil.

Odgovornost

Ponudnik od trenutka oddaje paketa, v katerih so naročeni izdelki kupcev, dalje dostavljalcu paketov (preveriti pri Ponudniku, kateri dostavljalec je: info@bellabu.si) ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v paketu ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec v tej spletni trgovini sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu paketov (preveriti pri Ponudniku, kateri dostavljalec je: info@bellabu.si). Ponudnik bo kupcu pri tem pomagal. Skupaj z dostavljalcem bo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja povezana s poslovanjem Spletne trgovine Modni dodatki, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, ki bodo objavljeni na spletni strani Ponudnika in označeno z datumom spremembe. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati po pretečenih 8 dneh od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku 8 dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Ponudniku sporoči preklic.

Neprevzeti paketi

V skladu z Obligacijskim zakonikom je kupec dolžan prevzeti naročene izdelke in plačati za njih odkupnino. S tem, ko je izdelke naročil, se strinjal s Splošnimi pogoji, je torej dolžan tudi za njih plačati. Če kupec dostavljenih ali naročenih izdelkov ne prevzame, na ta način povzroči Ponudniku finančno škodo.

Zato prosimo vse kupce, da pred dokončno oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in svojo dosegljivost za prevzem paketa, in v primeru finančne nezmožnosti ali da vedo, da ne bodo dosegljivi za prevzem paketov, ne naročajo na Spletni trgovini Modni dodatki www.bellabu.si.

Za primere, ko stranka ne prevzame paketa, ji zaračunamo stroške neprevzetega paketa v vrednosti 12 €. V ta znesek so vračunani stroški neuspešnega poskusa dostave paketa in njegovega vračila, administrativni stroški obdelave neprejetega paketa, pakiranje in embalažiranje ter stroški goriva dostavljalca paketov. Vse našteto predstavlja strošek Ponudniku, ki ga le-ta plača dostavljalcu paketov, zaposlenim in trgovinam z materialom.
Kupec se lahko z novim naročilom ter dodanim stroškom vrnitve pošiljke in nove dostave izogne tem zaračunanim stroškom.

Za finančno varnost Ponudnika in kupcev ter lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

Hvala, ker si z nami!